Grăsimile şi uleiurile la gătit

Lasă un comentariu

Aprilie 23, 2009 de dnxpcta

Grăsimile şi uleiurile la gătit.
Pentru a fi sigură că găteşti sănătos, alege grăsimea cu mare atenţie. Uleiurile vegetale pure, cum ar fi cele de floarea soarelui, soia şi porumb au un conţinut ridicat de grăsimi polinesaturate şi în general pot fi folosite pentru a găti sănătos.
Uleiul de măsline, conţine cele mai multe grăsimi mononesaturate şi este excelent pentru gătit. În plus reduce riscul apariţiei cancerului de sân, datorită conţinutului ridicat de vitamina E naturală, uşor asimilabilă de organism, fiind de asemenea şi unul dintre cei mai puternici antioxidanţi. Ajută de asemenea la scăderea colesterolului. Cel mai bun este cel „extra- virgin” care se obţine prin presarea măslinelor la rece. Se foloseşte doar la salate pentru că este păcat să fie încălzit când şi-ar pierde o serie de substanţe şi enzime.
Untura de porc, margarina solidă şi chiar şi untul au un conţinut ridicat de grăsimi saturate şi de aceia nu sunt recomandate pentru o alimentaţie sănătoasă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: